מימון רכב יד שניה

מימון רכב יד שניה זה הרבה פעמים מה שיפריד בין אדם לקנות מכונית חדשה או לא, כך שבהחלט אפשר להבין אתכם מדוע הנושא הזה מטריד גם אתכם.

אומנם כולנו עובדים שעות נוספות ומשתדלים לעשות את המקסימום, אך יש תקופות בחיים שבהן כן נזדקק לעזרה ולפתרונות מימון שונים כדי שנוכל לקנות רכב לכל המשפחה.

נשמע לכם מוכר ואתם לא לגמרי יודעים מה לעשות ואיך לממן את ההוצאה הזאת? אם כך, כדאי שתדעו שהגעתם לכתובת הנכונה. החברה שלנו, MB MOTORS, זה המקום שבו תוכלו למצוא לא רק מגוון רחב של רכבים מכל הסוגים, הדגמים והשנים, אלא אצלנו תוכלו למצוא גם פתרונות מימון שונים כמו ליסינג מימוני פרטי.

אנו רואים לא אחת, כי קיים פער ממשי, בין החלום של רכישת רכב חדש מהחברה לבין המציאות הכלכלית בישראל. כאשר התקציב למימוש זה הוא בהחלט כבד עלינו אבל בכל זאת, הריביות במשק הן מהנמוכות שידעה ישראל בשנות קיומה וזה הזמן לנצל זאת, ברכישת רכב באמצעות מימון רכב יד שניה.

גם אם התקציב שלכם עדיין מצומצם ואתם מעוניינים לרכוש רכב שיהיה חדש יותר מזה שעד כה נהגתם עליו, תוכלו למצוא את ההצעה המשתלמת והיעילה ביותר עבורכם.  מדובר על הזדמנות שווה לכולם ושדרוג באיכות ורמת החיים באמצעות תשלומים שהם אינם גבוהים מדי ותוכלו לעמוד להם בכל חודש.

הנתונים מראים כי בישראל מתבצעות בכל שנה כ-700,000 רכישות של רכב מיד שנייה, נתון שהוא בהחלט עשוי להראות כי גם אתם, יכולים לעבור לרכב חדש יותר באמצעות חברות טרייד אין בצפון אשר מציעות גם רכבים חדשים יותר, ללא תקלות ומטופלים היטב וגם מימון אטרקטיבי מחברה חוץ בנקאית אמינה, הקיימת כבר שנים והיא בפיקוח של בנק ישראל.

הדרך לרכב הבא – מימון רכב יד שניה

ללא הלוואה, לא ניתן להתקדם בשל יוקר המחיה ביחס למשכורות הנמוכות שהאזרח הממוצע מרוויח בישראל. ראשית, לא כדאי להעז מדי ולרכוש רכב מיד ראשונה שמחירו עשוי לעבור בקלות את 100,000 ש"ח , כי אם למצוא רכב מיד שנייה, לבצע עסקת טרייד אין ואת ההפרש של מחיר הרכב הישן לממן באמצעות מימון רכב יד שניה.

מימון לרכב משומש בעל יתרון אדיר, היות ותוכלו לרכוש רכב חדיש יחסית ובמצב טוב ולשלם עבורו בכל חודש ובסוף התשלומים, הרכב יהיה שלכם.

תוכלו אף לגשת לבנק או לחברות המימון ולקחת הלוואה לרכב שבו אתם מעוניינים, אך יש לדעת, כי בכל הלוואה, הרכב יהיה משועבד לחברת המימון ותצטרכו לבטח אותו בביטוח מקיף בכל שנה, עד לסיום התשלומים עליו.

גם בחברות טרייד אין, המציעות רכבים למכירה בחיפה, תוכלו למצוא גם מימון עד 100% לרכב הבא שלכם ולבחור את הרכב שיתאים לצרכיכם האישיים. יש לבצע בכל זאת, סקר מקיף בין הבנקים וחברות המימון החוץ בנקאיות, תוך אפשרות לפירעון מוקדם,עמלות, גובה הריבית ופריסת התשלומים.

הלוואות חוץ בנקאיות למימון רכב – דרך נוחה יותר במימון

הלוואה לרכב מיד שנייה, תהיה נוחה וזולה יותר, מאשר הלוואה לרכב חדש. היום, רבים מכירים בבירוקרטיה הקשה של הבנקים ואף אינם מעוניינים לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם ולכן, הדרך הנוחה והטובה ביותר, הינה למצוא חברות מימון חוץ בנקאיות שהן גמישות יותר וההלוואה תינתן עד 2 ימי עסקים.

גם את כל השירותים הנלווים שתוכלו למצוא תחת קורת גג אחת כגון: רכבים למכירה בקריות, בעסקת טרייד אין וכן מימון של הפרש המחיר בין הרכב הישן לחדש יותר, תמצא בחברות טרייד אין שמסייעות ללקוחותיהן בכל התחומים, הן במכירה של רכב אמין, איכותי ובטיחותי וכן בביטוח הרכב ומימונו ע"י חברות חוץ בנקאיות למימון שחברות אלה עובדות מולן כבר שנים.

בחירה נכונה ומשכילה של מימון רכב יד שנייה בחברת טרייד אין

בארץ קיימות חברות רבות של טרייד אין המציעות רכבים ומימון עד לשיעור של 100%. כדאי לצמצם את הבחירה ולבחור חברה מוכרת באזורכם. אם אתם גרים באזור חיפה והצפון, אחת החברות  הידועות, הינה חברת MBmotors, הקיימת כבר 9 שנים ומציעה את כל השירותים המקצועיים לרוכשי הרכבים ומבצעי עסקאות טרייד אין.

השירותים של החברה מציעים: מימון רכב, מכירת רכב מיד שנייה או יבוא של רכב חדש, ביטוח משתלם ומקיף לרכב, רכבים מיד שנייה בעלי קילומטראז' נמוך מיד ראשונה, צי רכב מרשים של כל סוגי המכוניות שעברו טיפולים רק במוסכי היבואנים ועוד.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו ולהתרשם ממגוון הרכבים והשירותים שחברתנו מעניקה ללקוחותיה הנאמנים לה כבר שנים.

מימון רכב יד שניה

מימון רכב בצורה הכי נוחה שיש
מה שמטריד הרבה אנשים שחושבים על פתרונות מימון שונים לקניית רכבים, זו השאלה כמה יהיה עליכם לשלם. עם זאת, עם פתרונות המימון לרכישת רכבים מיד שנייה אפשר ליהנות מחופש מלא הכולל סעיפים כמו:

  • הלקוח קובע את גובה המקדמה
  • הלקוח קובע מה יהיה גובה ההחזר החודשי
  • יש פריסת תשלומים נוחה ועוד

משמעות הדברים היא שהיום כבר לא צריך לחשוב פעמיים כשרוצים לקנות רכב לכל המשפחה, כי בין אם מדובר על רכב משומש ובין אם מדובר על רכב חדש, ברוב המקומות ניתן למצוא היום תנאי מימון טובים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום כדי לבחור את הרכב שעליו חלמתם וכדי לקבל הצעות טובות לעסקות רכב שונות, אז למה שלא תגיעו להתרשם ממגרש הרכבים הגדול והמגוון שלנו?

מימון-רכב-יד-שניה

מחפשים את הרכב המושלם עבורכם?

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

בחרו את הרכב המושלם עבורכם

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

מגרש רכב אם בי מוטורס

כשמחליטים לפנות אל מגרש רכבים כדי לראות אפשרויות שונות רוצים, בדרך כלל, לבזבז כמה שפחות זמן. לכן ברור מדוע אתם מחפשים מגרש אמין, עם הרבה רכבים ואופציות ועם מחירים טובים. מעבר לכל אלה, תמיד כדאי יהיה לפנות אל מגרש שיוכל להציע לכם גם רכבים שעברו בדיקות ותיקונים שונים, כי זו הדרך היחידה לדעת שאתם לא קונים חתול בשק. ההבדל בין קניית רכב ממגרש רכבים ובין קניית רכב מאדם פרטי הוא שכאשר קונים ממגרש אפשר להיות בטוחים יותר לגבי הרכישה. זו הסיבה שבגללה כדאי גם לכם לפנות אלינו, לראות את האפשרויות השונות ולבחור רכב שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות.

ב- MBmotors תהנו מכל היתרונות

ביטוח רכב במקום

הלקוחות של MBmotors נהנים מכלל השירותים תחת קורת גג אחת, לרבות
ביטוח לרכב!

מבחר רכבים גדול

אצלנו תמצאו רכבים מכל הסוגים והקטגוריות כולל רכבים חדשים (0 קילומטר!) ומשומשים.

תחזוקה לפי תקני היצרן

אנו ב MBmotors דואגים לתחזק את צי הרכבים על פי הוראות היצרן וברמה הגבוהה ביותר!

ייעוץ ולווי מקצועי

שירות מקצועי ברמה גבוהה
המבוסס על ותק ומוניטין,
הכל שתוכלו למצוא את הרכב והעסקה המושלמים עבורכם!

הצטרפו לאלפי הלקוחות שכבר קנו רכב ב- MBmotors