רכבים למכירה בקריות

לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב חדש מחברה. מדובר על חלום יקר, אך ניתן בהחלט להסתפק ברכב איכותי מיד שנייה בתנאי שיודעים מהיכן לרכוש אותו.

אם אתם גרים או עובדים באזור הקריות, מומלץ לבדוק חברות המציעות רכבים למכירה בקריות בעסקת טרייד אין, כך שתוכלו להיכנס עם הרכב שברשותכם ולצאת עם רכב חדש ואמין יתר, הנבדק בקפידה, תקבלו אף אחריות לשנה, המוכר בחברה ,יוכל להעניק לכם מידע על רכבים שמתאימים לצרכיכם ותוכלו לבצע נסיעת מבחן ולהתרשם מהרכב.

גם מגרש רכב בצפון, יכול להציע מגוון רב של רכבים שנבדקו בקפידה ועשויים להתאים לכם. חברות המוכרות רכבים, מציעות טרייד אין או מימון נוח עד ל-100% מההפרש, בין הרכב שברשותכם לזה שתרכשו בחברות או במגרשי הרכב. 3

חברות מוכרות לטרייד אין, תענקנה לכם שנת אחריות אחת על רכב מיד שנייה וכן, מהלך זה, חוסך עבורכם הרבה זמן וטרחה, התעסקות עם הרכב הישן שברשותכם שלבטח לא תקבלו עליו מחיר סביר אם תמכרו אותו באופן פרטי. חברות טרייד אין, מציעות רכבים מטופלים בשנתון גבוה, מיד ראשונה ושקיפות מלאה לגבי מצב הרכב , כאשר תוכלו לבדוק אותו בעצמכם באמצעות מכונים לבדיקת רכב.

קבלו המלצות לגבי חברות מכירת רכב בקריות

אם אתם מאזור הצפון, קבלו המלצות של חברות המוכרות ורוכשות רכב בשיטת הטרייד אין, גם בחיפה וגם באזורים הקרובים לה למשל רכבים למכירה בקריות, כאשר אתם מסתמכים על המלצות או מידע שמצאתם ברשת, כגון חוות דעת של לקוחות שכבר רכשו רכב מחברת טרייד אין זו או אחרת והיו מרוצים מהרכישה והשירות האדיב והמקצועי של החברה.

אם החלטתם על עסקת רכב מיד שנייה, השקיפות ספר הטיפולים של הרכב, הינם א'-ב' , בדרך זו, תוכלו לנתח את המחיר הנכון לעסקה. גם היסטוריית נהגים חשובה ולכן, הקפידו לרכוש רכב מיד ראשונה , כך שיהיה בו פחות בלאי וישמור על ערכו.

אם החלטתם על עסקת טרייד אין בצפון, יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים, למשל את המראה החיצוני של הרכב, מלבד הטיפולים או מספר הידיים שהוא עבר. המראה החיצוני של הרכב, עשוי לתת לכם אינדיקציה, אם הרכב הוזנח או טופל בקפדנות על ידי בעליו הקודמים.

לרוב, אדם אשר מתחזק את רכבו בקפדנות, יחזיק אותו נכון גם מהבחינה החיצונית וגם מהבחינה הפנימית. כדאי לא להסתפק במה שמספרים לכם על הרכב, כי אם לבדוק בעצמכם במעון בדיקת רכב שתבחרו לקבלת תמונה ברורה יותר של מצב הרכב.

סימנים שיש לשים לב בעת רכישת רכב מיד שנייה

בבואכם לרכוש רכב מיד שנייה מאדם פרטי, אתם חשופים ללא מעט סיכונים. ייתכן והרכב עבר  היסטוריה לא פשוטה וישנה פגיעה במצבו המכאני, הטכני והחיצוני.

רכב כזה, עשוי לגרום לכם להוצאה אדירה של כספים שתצטרכו לבצע בו השקעה אינסופית בתיקונים חוזרים. יש לציין כי מכירת רכב כזה תהיה קשה וירידת הערך שלו תהיה מהירה.

זו הסיבה כי רכישת רכב מחברת טרייד אין בחיפה יהיה צעד נבון מצדכם, היות וחברות אלה, מאפשרות לכם להתקדם לרכב חדיש ואמין יותר. חברות הטרייד אין, בודקות היטב כל רכב המגיע אליהן ואפילו בוחרות את הרכבים, כך שיוכלו להציע רכבים איכותיים ללקוחותיהם.

ענף הרכב היום, עלה ברמה, כך שאנשים רבים יעדיפו לרכוש את רכבם  בחברות טרייד אין המציעות רכבים למכירה בחיפה, כך שהחברות הללו תהיינה קרובות למקום מגוריהם וכל הליך המכירה והרכישה, יהיה מהיר, מקצועי ויעיל.

כל השירותים תחת קורת גג אחת של חברת טרייד אין מומלצת

בגלל היעילות של הליך טרייד אין ברכבים, קיימות חברות המציעות את כל השירותים תחת קורת גג אחת לנוחות לקוחותיהן.

אחת מהחברות הבולטות בתחום באזור הצפון, הינה חברת MBmotors, הקיימת כבר משנת 2009 בהנהלתו של בוריס מרצבסקי שהוא מומחה לרכב. החברה מתחזקת את צי הרכב המרשים שלה, הכולל רכבים משפחתיים, רכבים חסכוניים , ג'יפים ורכבי יוקרה, על פי הוראות היצרן ורק במוסכים המורשים על פי סוג הרכב.

אם תהיו מעוניינים ביבוא אישי, תוכלו לפנות לחברה שתוכל להזמין לכם את הרכב המבוקש וכן, ניתן לקבל מימון של תוספת המחיר בעסקת טרייד אין, באמצעות חברת מימון שעמה עובדת החברה ולקבל עד 100% מימון בתנאים נוחים וריבית משתלמת.

רכבים למכירה בקריות

מחפשים את הרכב המושלם עבורכם?

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

בחרו את הרכב המושלם עבורכם

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

מגרש רכב אם בי מוטורס

כשמחליטים לפנות אל מגרש רכבים כדי לראות אפשרויות שונות רוצים, בדרך כלל, לבזבז כמה שפחות זמן. לכן ברור מדוע אתם מחפשים מגרש אמין, עם הרבה רכבים ואופציות ועם מחירים טובים. מעבר לכל אלה, תמיד כדאי יהיה לפנות אל מגרש שיוכל להציע לכם גם רכבים שעברו בדיקות ותיקונים שונים, כי זו הדרך היחידה לדעת שאתם לא קונים חתול בשק. ההבדל בין קניית רכב ממגרש רכבים ובין קניית רכב מאדם פרטי הוא שכאשר קונים ממגרש אפשר להיות בטוחים יותר לגבי הרכישה. זו הסיבה שבגללה כדאי גם לכם לפנות אלינו, לראות את האפשרויות השונות ולבחור רכב שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות.

ב- MBmotors תהנו מכל היתרונות

ביטוח רכב במקום

הלקוחות של MBmotors נהנים מכלל השירותים תחת קורת גג אחת, לרבות
ביטוח לרכב!

מבחר רכבים גדול

אצלנו תמצאו רכבים מכל הסוגים והקטגוריות כולל רכבים חדשים (0 קילומטר!) ומשומשים.

תחזוקה לפי תקני היצרן

אנו ב MBmotors דואגים לתחזק את צי הרכבים על פי הוראות היצרן וברמה הגבוהה ביותר!

ייעוץ ולווי מקצועי

שירות מקצועי ברמה גבוהה
המבוסס על ותק ומוניטין,
הכל שתוכלו למצוא את הרכב והעסקה המושלמים עבורכם!

הצטרפו לאלפי הלקוחות שכבר קנו רכב ב- MBmotors