טיפים לרכישת רכב חדש

טיפים לרכישת רכב חדש שתתייחסו אליהם ברצינות יוכלו לעזור לכם לבצע את הקנייה הנכונה ביותר, אז למה שלא תעיינו בכל מה שאספנו כאן עבורכם?

הטיפים שלנו נכתבו אחרי ניסיון של שנים רבות, כי את חברת MB MOTORS הקמנו אי שם בשנת 2009, מה שאומר שלכל אחד מאנשי המקצוע אצלנו יש ניסיון עשיר בכל מה שקשור לקנייה ומכירה של רכבים. הדברים העיקריים שכדאי לכם להתייחס אליהם אם החלטתם לקנות רכב חדש הם:

  1. ההתאמה לצרכים: הרבה אנשים מפספסים את השלב החשוב הזה, אך הוא הבסיס לבחירה נכונה. איפה מתקיימות רוב הנסיעות שלכם? בעיר או מחוצה לה? כמה אנשים עתידים להשתמש ברכב? האם אתם באמת צריכים ואן עם 7 מקומות?                              
  2. צריכת דלק: מעבר לכך שקניית הרכב עצמו עולה הרבה, גם האחזקה שלו תעלה לכם לא מעט. לכן, אם אתם יכולים לקנות רכב חסכוני יותר אז למה לא?
  3. נוחות: האם נוח לכם לנהוג על הרכב? האם הוא לא גדול או קטן מידי עבורכם?
  4. אבזור: האם רמת האבזור ברכב היא מהגבוהות שיש היום בשוק? האם אפשר לכוון את כל המושבים לכל הכיוונים? האם הרכב מגיע עם מערכת השמע הכי משוכללת שקיימת?
  5. בטיחות: מה רמת הבטיחות של הרכב? איזה ציונים הוא קיבל בכל מבחני הבטיחות?

 

כל הפרטים האלה חשובים, ולכן, בבואכם לקנות רכב חדש כדאי יהיה לשאול את כל השאלות האלה. בנוסף לכך, כדאי יהיה כמובן גם לקחת את המכונית לנסיעת מבחן לפני שאתם מקבלים את ההחלטה האם לקנות אותה או לא

טיפים לרכישת רכב חדש

מחפשים את הרכב המושלם עבורכם?

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

בחרו את הרכב המושלם עבורכם

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

מגרש רכב אם בי מוטורס

כשמחליטים לפנות אל מגרש רכבים כדי לראות אפשרויות שונות רוצים, בדרך כלל, לבזבז כמה שפחות זמן. לכן ברור מדוע אתם מחפשים מגרש אמין, עם הרבה רכבים ואופציות ועם מחירים טובים. מעבר לכל אלה, תמיד כדאי יהיה לפנות אל מגרש שיוכל להציע לכם גם רכבים שעברו בדיקות ותיקונים שונים, כי זו הדרך היחידה לדעת שאתם לא קונים חתול בשק. ההבדל בין קניית רכב ממגרש רכבים ובין קניית רכב מאדם פרטי הוא שכאשר קונים ממגרש אפשר להיות בטוחים יותר לגבי הרכישה. זו הסיבה שבגללה כדאי גם לכם לפנות אלינו, לראות את האפשרויות השונות ולבחור רכב שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות.

ב- MBmotors תהנו מכל היתרונות

ביטוח רכב במקום

הלקוחות של MBmotors נהנים מכלל השירותים תחת קורת גג אחת, לרבות
ביטוח לרכב!

מבחר רכבים גדול

אצלנו תמצאו רכבים מכל הסוגים והקטגוריות כולל רכבים חדשים (0 קילומטר!) ומשומשים.

תחזוקה לפי תקני היצרן

אנו ב MBmotors דואגים לתחזק את צי הרכבים על פי הוראות היצרן וברמה הגבוהה ביותר!

ייעוץ ולווי מקצועי

שירות מקצועי ברמה גבוהה
המבוסס על ותק ומוניטין,
הכל שתוכלו למצוא את הרכב והעסקה המושלמים עבורכם!

הצטרפו לאלפי הלקוחות שכבר קנו רכב ב- MBmotors