חברות מימון לרכב יד שניה

 

המציאות הכלכלית הסבוכה ברכישת רכב גם מיד שנייה, נבחר מהשיקולים הכלכליים היות ומחיר רכב שאינו חדש, יהיה נמוך משמעותית ממחיר של רכב חדש מיבוא.

גם כך, מחירי הרכב בישראל הם מהגבוהים בעולם. מה עושים אם בכל זאת אין לכם את הסכום הדרוש גם לרכישת רכב יד שנייה? הפתרון גלום באמצעות פנייה אל חברות מימון לרכב יד שניה כאשר הריביות בשוק הן נמוכות וכן, תוכלו למצוא חברות חוץ בנקאיות, מה שלא יפגע לכם באובליגו הבנקאי וכן פריסת התשלומים  תהיה נוחה עבורכם.

גם חברות טרייד אין בצפון מעניקות פתרונות למימון רכבים מחברות חוץ בנקאיות בתנאים נוחים במיוחד. הרכבים המוצעים למכירה עברו בדיקות מקיפות וטופלו ע"י מוסכי החברה  וניתן לקחת את הרכב לבדיקה, במידה ואתם מעוניינים להיות אפילו בטוחים יותר, ברכישה מוצלחת ובטוחה של רכב אמין שישרת אתכם לתקופה הדרושה לכם.

ניתן אף למצוא רכבים חדשים לגמרי מהיבואן במחירים סבירים ואם ההבדל בין רכב מיד שנייה לרכב חדש וזול יותר הוא של 10 או 20 אלף שקלים, ניתן יהיה לשקול לרכוש אותם, כאשר יש לכם אף שלוש שנים אחריות.

השיקולים של בחירת חברת מימון לרכב יד שניה

כמו בכל מוצר, קיימת תחרות, כך גם כאשר אתם בחיפוש אחר חברות מימון לרכב יד שניה, כאשר חברות המימון מציעות ריביות שונות. יש לבדוק כמה זמן קיימת החברה, האם היא תחת פיקוח בנק ישראל, מי לקוחותיה ומה הריביות בלקיחת המימון, פריסת התשלומים ושאר התנאים למימון.

יש לדעת, כי מימון זה, אינו פוגע בתקרת האשראי שלכם בבנק אשר בו מתנהל חשבונכם {האובליגו} מחירו הבסיסי של רכב משומש מיד שנייה, יהיה נמוך לרוב, ממחיר אותו הרכב כאשר הוא חדש ומיובא לארץ באמצעות החברה, אך בכל זאת, כדאי לשים לב למצב רכב משומש באמצעות בדיקה ממכון מורשה שתראה לכם את התמונה והמצב של הרב בצורה ברורה יותר.

בשיקול של מימון רכב יד שניה, כדאי למצוא תחילה את הרכב שיתאים לצרכיכם, אם רכב לנהג יחיד או רכב משפחתי, אם אתם מעדיפים רכב יוקרתי יותר כגון רכב מנהלים שיהיה במחיר סביר ובמצב מעולה, מיד ראשונה, ללא תאונות ומטופל ורק אז, לאחר שבחרתם את הרכב, זה הזמן לבצע סקר שוק בקרב חברות למימון רכב. גם את ההצעה של חברה המציעה לכם רכבים למכירה, כדאי לא לשלול על הסף, היות וגם לחברות אלה, ישנן חברות מימון העובדות עמן מזה שנים.

הדרך הנוחה והקצרה ביותר לרכישת רכב איכותי יד שנייה

רבים מהישראלים אין להם הרבה זמן לשבור את הראש במכירת הרכב שברשותם ובחיפוש אחר רכב אמין מיד שנייה משנתון מתקדם יותר. זו הסיבה כי הם מעדיפים עסקאות טרייד אין, כאשר הם מוסרים את רכבם בעסקת טרייד אין בחיפה אם החברה קרובה אל מקום מגוריהם או עבודתם ואז, בוחרים רכב חדיש יותר עם אפשרות למימון ההפרש בין המחיר שקיבלו עבור רכבם הישן למחיר של הרכב שהם ירכשו מחברה המציעה רכבים איכותיים מיד שנייה.

ישנם מקומות רבים אשר מציעים רכבים למכירה בחיפה אך כדאי לברר פרטים לגבי מקומות אילו, כגון אם אין מדובר בסוחרי רכב מפוקפקים, כאלה שמציעים רכבים שאינם מטופלים או בעלי בלאי גבוה. חברה שקיימת שנים ומעניקה אחריות גם לרכבים מיד שנייה, תהיה עדיפה יותר מאשר מגרשים שאין לכם מידע עליהם או שאין להם צי רכב גדול וחדש יותר כמו חברות הטרייד אין.

לצמצם עלויות ולרכוש את הרכבים המטופלים והאמינים ביותר

זו המטרה של כל מי שמעוניין למצוא רכבים למכירה בקריות. מצד אחד, המטרה של כל אחד הינה למצוא רכב סביר מיד שנייה ומצד שני לעלות בשנתון ואפילו בסוג הרכב. הכול למעשה מתחיל מסקר שוק, הן בסוג הרכב והן במימונו. כך שמה שנותר לכם הוא סקר השוק המקיף שתבצעו, איסוף המלצות ממכרים או חברים. דאי כי תחפשו רכב משנת ייצור מאוחרת שקרובה ככל היותר לשנה הנוכחית כגון רכבים משנת 2014-2016, כך שאולי תהיה לכם עדיין אחריות של יבואן הרכב.

כדאי להימנע מרכישת רכב אצל מגרש רכב בצפון כאשר אין מדובר בחברה מוכרת לטרייד אין, כי אם רק ממקור ידוע ומוכר, כזה שיש עליו המלצות וחברה שקיימת שנים ומשרתת לקוחות שרובם ממשיכים לבצע עסקאות טרייד אין בכל תקופה שהם מעוניינים להתקדם לרכב בשנתון חדש יותר.

החברה שתעניק לכם גם רכבים וגם מימון משתלם לרכב יד שנייה

כדאי לברר לגבי חברות מימון שמציעות עד 100% מימון לרכב וכן את החברה שמציעה גם רכבים למכירה במצב חדש כגון 0 ק"מ או קילומטראז' נמוך, פחות בעלים ברכב ולרוב רכבים מיד ראשונה. כזו היא חברת MBmotors העוסקת בתחום הרכב והמימון מזה שנים. החברה נמצאת בחיפה ומציעה גם ביטוחי רכב משתלמים, צי רכבים איכותיים וחדישים מיד שנייה, אפשרות ליבוא רכב חדש ועוד.

חברות מימון לרכב יד שניה

מחפשים את הרכב המושלם עבורכם?

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

בחרו את הרכב המושלם עבורכם

מוזמנים לבחור ממיטב הרכבים שלנו

מגרש רכב אם בי מוטורס

כשמחליטים לפנות אל מגרש רכבים כדי לראות אפשרויות שונות רוצים, בדרך כלל, לבזבז כמה שפחות זמן. לכן ברור מדוע אתם מחפשים מגרש אמין, עם הרבה רכבים ואופציות ועם מחירים טובים. מעבר לכל אלה, תמיד כדאי יהיה לפנות אל מגרש שיוכל להציע לכם גם רכבים שעברו בדיקות ותיקונים שונים, כי זו הדרך היחידה לדעת שאתם לא קונים חתול בשק. ההבדל בין קניית רכב ממגרש רכבים ובין קניית רכב מאדם פרטי הוא שכאשר קונים ממגרש אפשר להיות בטוחים יותר לגבי הרכישה. זו הסיבה שבגללה כדאי גם לכם לפנות אלינו, לראות את האפשרויות השונות ולבחור רכב שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות.

ב- MBmotors תהנו מכל היתרונות

ביטוח רכב במקום

הלקוחות של MBmotors נהנים מכלל השירותים תחת קורת גג אחת, לרבות
ביטוח לרכב!

מבחר רכבים גדול

אצלנו תמצאו רכבים מכל הסוגים והקטגוריות כולל רכבים חדשים (0 קילומטר!) ומשומשים.

תחזוקה לפי תקני היצרן

אנו ב MBmotors דואגים לתחזק את צי הרכבים על פי הוראות היצרן וברמה הגבוהה ביותר!

ייעוץ ולווי מקצועי

שירות מקצועי ברמה גבוהה
המבוסס על ותק ומוניטין,
הכל שתוכלו למצוא את הרכב והעסקה המושלמים עבורכם!

הצטרפו לאלפי הלקוחות שכבר קנו רכב ב- MBmotors